Την περασμένη εβδομάδα, ορμώμενοι από το ζεστό καλοκαιρινό κλίμα η θεματολογία μας περιλάμβανε πληθώρα καλοκαιρινών κατασκευών. Μάλιστα, τα παιδιά πειραματίστηκαν με τον πηλό. Η διαδικασία αυτή φάνηκε να αρέσει πάρα πολύ στα παιδιά καθώς τα αφήσαμε ελεύθερα να εκφραστούν και να επιλέξουν από μόνα τους το θέμα της κατασκευής τους (πεταλούδα, εκκλησία, σπίτι, μαγαζί). Στο μάθημα των Η/Υ τα παιδιά εξοικειώθηκαν με την χρήση του Word ως χρήσιμου εργαλείου για την δημιουργία κειμένων. Δεν έλειψε και το κομμάτι της συζήτησης-διαλόγου κατά τη διάρκεια του οποίου συζητήθηκαν καίρια ζητήματα, όπως το θέμα της ρύπανσης του ατμοσφαιρικού αέρα και της προστασίας του περιβάλλοντος. Επιπροσθέτως γνωρίσαμε και συζητήσαμε τα ιστορικά γεγονότα που έλαβαν χώρα στις 20 Ιουλίου 1974 και παρακολουθήσαμε σχετικά εκπαιδευτικά βίντεο. Κατά τη διάρκεια της ενισχυτικής διδασκαλία κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις στα μαθήματα της γλώσσας και των μαθηματικών. Στον τομέα της ψυχαγωγίας-ελεύθερου παιχνιδιού, τα παιδιά έπαιξαν διάφορα συνεργατικά παιχνίδια όπως μήλα, ψείρες κλπ., αξιοποιώντας σε κάποια την μπάλα και την δοκό. Στο μάθημα της γυμναστικής μιλήσαμε για τον αθλητισμό, την ευγενή άμιλλα και για τα αθλήματα των ολυμπιακών αγώνων. Παράλληλα είδαμε σχετικά βίντεο για το κάθε άθλημα και ύστερα προσπαθήσαμε να αναπαραστήσουμε μερικά από αυτά.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ 18-22/07
Την περασμένη εβδομάδα, ορμώμενοι από το ζεστό καλοκαιρινό κλίμα η θεματολογία μας περιλάμβανε πληθώρα καλοκαιρινών κατασκευών. Μάλιστα, τα παιδιά πειραματίστηκαν με τον πηλό. Η διαδικασία αυτή φάνηκε να αρέσει πάρα πολύ στα παιδιά καθώς τα αφήσαμε ελεύθερα να εκφραστούν και να επιλέξουν από μόνα τους το θέμα της κατασκευής τους (πεταλούδα, εκκλησία, σπίτι, μαγαζί). Στο μάθημα των Η/Υ τα παιδιά εξοικειώθηκαν με την χρήση του Word ως χρήσιμου εργαλείου για την δημιουργία κειμένων. Δεν έλειψε και το κομμάτι της συζήτησης-διαλόγου κατά τη διάρκεια του οποίου συζητήθηκαν καίρια ζητήματα, όπως το θέμα της ρύπανσης του ατμοσφαιρικού αέρα και της προστασίας του περιβάλλοντος. Επιπροσθέτως γνωρίσαμε και συζητήσαμε τα ιστορικά γεγονότα που έλαβαν χώρα στις 20 Ιουλίου 1974 και παρακολουθήσαμε σχετικά εκπαιδευτικά βίντεο. Κατά τη διάρκεια της ενισχυτικής διδασκαλία κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις στα μαθήματα της γλώσσας και των μαθηματικών. Στον τομέα της ψυχαγωγίας-ελεύθερου παιχνιδιού, τα παιδιά έπαιξαν διάφορα συνεργατικά παιχνίδια όπως μήλα, ψείρες κλπ., αξιοποιώντας σε κάποια την μπάλα και την δοκό. Στο μάθημα της γυμναστικής μιλήσαμε για τον αθλητισμό, την ευγενή άμιλλα και για τα αθλήματα των ολυμπιακών αγώνων. Παράλληλα είδαμε σχετικά βίντεο για το κάθε άθλημα και ύστερα προσπαθήσαμε να αναπαραστήσουμε μερικά από αυτά.
-
Δελτίο τύπου ΚΔΑΠ ΑΘΛΟΣ Η εβδομάδα στο ΚΔΑΠ μας κύλησε πολύ δημιουργικά και ψυχαγωγικά. Κάνοντας μία αναδρομή στο παρελθόν κάναμε λόγο για τ...
-
Εικαστικά – Ζωγραφική Ο ανθρώπινος εγκέφαλος αποτελείται από 2 μέρη, το αριστερό και το δεξί ημισφαίριο. Το αριστερό ημισφαίριο χρησιμοποι...
-
Τα νέα του ΚΔΑΠ ΑΘΛΟΣ (22/6/2022) Δελτίο τύπου ΚΔΑΠ ΑΘΛΟΣ ΚΔΑΠ ΑΘΛΟΣ Περικλέους, Κιλκίς Η εβδομάδα στο ΚΔΑΠ μας κύλησε πολύ δημιουργικά. ...